Fakultet for kunst, musikk og design

Nyhetsarkiv for Fakultet for kunst, musikk og design

- Jeg forsøker at være vennlig og inkluderende, sier Frans Jacobi, som det neste året skal lede Kunstakademiet – Institutt for samtidskunst gjennom et år med store kutt i budsjettene. En av hans fanesaker blir å løfte den kunstneriske forskningen ved Kunstakademiet.
Fikentre frå Arboretet på Milde skulle kastast, men fekk i staden nye foreldre, pass og sitt eige institutt "Department of Plants" på KMD.
The deadline for admission to the Master's Programme in Design starting this semester has been extended. New application deadline is 10 September 2019.
Geir Olve Skeie professor ved Griegakademiet har fått stor merksemd og mykje skryt for boka Musikk og hjernen: Om musikkens magiske kraft og fantastiske virkning på hjernen. I denne podcasten forklarar han kva som skjer i hjernen når du høyrer musikk, og du kan høyre han spele Chopin.