Fakultet for kunst, musikk og design

Nyhetsarkiv for Fakultet for kunst, musikk og design

Linda Lien er opptatt av å utfordre maktstrukturar. Som visedekan for utdanning ved KMD har ho sjølv fått makt, men Lien lover å lytte.
– Eg er avhengig av å spele fløyte, seier Frode Thorsen. Kvar morgon øver han frå seks til sju før han sjekkar e-post, tar frakken på og går til sin nye jobb som dekan for Fakultet for kunst, musikk og design.
The Faculty of Fine Art, Music and Design (KMD) welcomed new and old students at a historic opening of the new semester Monday 14 August 2017. For the first time in the brand new KMD building in Møllendal.
How to apply for an Artistic Research Fellowship at the Faculty of Fine Art, Music and Design (KMD)
Slik søker du stipendiatstilling i kunstnerisk utviklingsarbeid gjennom Fakultet for kunst, musikk og design (KMD)
Fakultet for kunst, musikk og design (KMD) tok imot nye og gamle studenter til en historisk åpning av nytt semester mandag 14. august 2017. For første gang i nytt bygg i Møllendal.
The week 14-18 August will be filled with events, and the official semester start ceremony will be held at our brand new campus in Møllendalsveien 61, Monday 14 August at 11.15am.