Fakultet for kunst, musikk og design

Nyhetsarkiv for Fakultet for kunst, musikk og design

Tirsdag 24.november 2020 er det 25 år siden Griegakademiet offisielt åpnet.
12.november vedtok Fakultetsstyret ved Fakultet for kunst, musikk og design å gå fra valgt til ansatt dekan. Vedtaket ble gjort med ni mot to stemmer.
Two master students in design have been awarded Statsbygg's prize for interior architecture 2020. Follow link below to see the video of the students talking about their winning projects.
To masterstudenter i design har blitt tildelt Statsbyggs pris for interiørarkitektur 2020. Se intervju med studentene om vinnerprosjektene.
Selv under en pandemi lever musikken. Mens du venter på at denne tunge vinteren skal ta slutt, kan du lytte til videoer fra Åpningsuken ved Griegakademiet. Fremtidens musikere på stryk, jazz, sang og blås viser seg fram i en imponerende kvalitet og bredde.