Fakultet for kunst, musikk og design

Nyhetsarkiv for Fakultet for kunst, musikk og design

Konstruksjonen «Rørsle» skal symbolisere bevegelse. Bevegelse i form av hender som arbeider sammen. Bevegelse i form av spiler som styrker hverandre. Sammen skaper de en sterk konstruksjon. Sammen skaper de rørsle.
Kan musikk hjelpe barn og unge som har en vanskelig oppvekst?
18.–19. juni 2021 blir Siste kapittel – en aldringsfestival arrangert for første gang. – Med festivalen vil vi utfordre forteljinga om korleis det er å bli gammal i Noreg, seier professor ved Griegakademiet, Jill Halstead som har vore med å organisere festivalen.
From 1 - 15 June, the exam concerts for the Masters students in Music Performance and Compostition from the Grieg academy, will be performed in front of an audience. After last year’s exam cancellation, the MA co-ordinator Einar Røttingen is very happy to welcome you all to ten exciting concerts.
Finally! The Drop-in concerts are now available! Do not miss out on the opportunity to see young and promising mucians in Grieghallen between 27.May and 8. June