Institutt for informasjons- og medievitenskap

Nyhetsarkiv for Institutt for informasjons- og medievitenskap

ViSmedia researcher Thomas Wold has been appointed as a member of a Government selected expert committee to give advice on safe media use for children and adolescents.
What is Visual Journalism? And what are the most important aspects of Virtual Reality Journalism? ViSmedia researchers Astrid Gynnild and Turo Uskali elaborate on the terms in The International Encyclopaedia of Journalism Studies, recently published online by Wiley & Son.
Astrid Gynnild og Jens Kjeldsen har fått status som meritterte undervisere!
Det ble i dag vedtatt i SV-fakultets styre å tildele status som merittert underviser til professorene Astrid Gynnild, Jens Kjeldsen, Frode Meland og Lise Rakner. Meritteringen gis til undervisere som i spesielt høy grad bidrar til å heve kvaliteten på undervisningen ved fakultetet.
David Carroll saksøkte Cambridge Analytica og vann. No kjem professoren som fekk Facebook til å vakle til MCB Future Week i Bergen. Han ber nordmenn om å vakne.
Likevel er nordmenn på verdenstoppen i å betale for nettnyheter, viser ny undersøkelse.
Gratulerer til dei vel 400 bachelorstudentane og nær 200 masterstudentane som har blitt ekte samfunnsvitarar! Alle har fullført graden sin ved SV-fakultetet høsten 2018 og våren 2019!