Institutt for sammenliknende politikk

Nyhetsarkiv for Institutt for sammenliknende politikk

Næringsseksjonen i Bergen kommune vil gi en student et bredt og variert innblikk i arbeidet med å tilrettelegge for næringsutvikling.
Gjennom det nye Erasmus+ programmet kan studenter få støtte til å ta praksis i utlandet. Helen Gjærde valgte å ta et semester hos UNESCO i Paris.
Masterprogrammet i samanliknande politikk er «excellent both in terms of its quality and range» og deler av programmet minner om «training at the PhD level» i følgje ei ekstern evaluering. Her fortel studentrepresentant Silje Rødeseike korleis masterprogrammet blir oppfatta av studentane.
Skiljet mellom dei to statsvitskapane ved Universitetet i Bergen bygger på lange tradisjonar, men i vår gjer to forskargrupper på Sampol og Admorg felles sak.
Meltzerfondet har tildelt professor Michaël Tatham Meltzerprisen for unge forskarar.
I China Dailys utgave den 2. mars har professor Stein Kuhnle en kommentar om skatt og velferdsutvikling i Kina.