Institutt for sammenliknende politikk

Nyhetsarkiv for Institutt for sammenliknende politikk

Nikolas Dale Skjerping tilbragte høstsemesteret etter endt bachelorgrad i praksis hos Austevoll kommune, en beslutning han i dag er svært glad for.
Denne uken starter 43 studenter på sin mastergrad i sammenliknende politikk. De kan se frem til store faglige utfordringer og belønninger.
Over 150 studenter begynte denne uken på sin bachelorgrad i sammenliknende politikk. Instituttet ønsket det nye kullet velkommen med lunsj og en introduksjon til instituttet.
Rundt 30 nye Europastudenter var denne uken invitert på Fagdag i regi av Institutt for sammenliknende politikk. Her ble studentene gjort kjent med instituttets historie og mulighetene de har framfor seg, og fikk høre om rutinerte studenters erfaringer og opplevelser.