Home
University Museum of Bergen

Warning message

There has not been added a translated version of this content. You can either try searching or go to the "area" home page to see if you can find the information there
Medie og kommunikasjon

Medie og kommunikasjon

Formidlingsavdelingen har overordnet ansvar for å tilrettelegge for intern og ekstern informasjon ved Universitetsmuseet i Bergen. Avdelingen har bred kompetanse innen feltet.

Solberg på museet
Photo:
Camilla Ahamath, UiB

 Folk vil ha relevant innhold 

Avdelingen har kompetanse innen strategisk kommunikasjon, operativ kommunikasjon, rådgiving, journalistikk, mediehåndtering, sosiale medier, video, foto, design, web, samfunnskontakt m.m.

INNHOLD - Folk vil ha relevant innhold. Vi kan bistå med å råd og veiledning til å lage innhold til egne kanaler. Vi ved Formidlingsavdelingen kan hjelpe til med å utvikle nyttig, spennende og riktig innhold til den målgruppen dere ønsker å nå. Formidlingsavdelingen kan også bistå med hjelp og støtte når du skal lage ny nettside, Facebookside, FB-gruppe, Instagramkonto o.l. Vi kan også hjelpe til med å lage innhold, men da trenger vi gjerne ca. tre uker på oss til å kunne levere.

SOSIALE MEDIER - Sosiale medier er en verden med muligheter. La Fromidlingsavdelingen hjelpe deg til å ta dem i bruk på en god måte. Vi kan hjelpe deg til å ta riktig medie i bruk og hjelpe deg med å lykkes. Formidlingsavdelingen kan hjelpe deg med å utvikle kanalstrategier, redaksjonsplaner, målinger, analyser, målgrupper og kampanjer i sosiale medier som skaper engasjement og spredning.

OMTALE - Universitetsmuseet i bergen fortjener ofte omtale. Formidlingsavdelingen kan bistå med dette. Avelingen har journalistisk erfaring og kan bistå med tekster og medieinnsalg.  

WEB - Formidlingsavdelingen har superbrukere på web. Vi kan hjelpe med å strukturere nettsiden og levere innhold. 

Kontakt avdelingsleder Kari Årrestad ved formidlingsavdelingen eller ta direkte kontakt med en på avdelingen. Vi koordinerer internt.