Det humanistiske fakultet

Nyhetsarkiv for Det humanistiske fakultet

Professor Christhard Hoffmann takkes av etter mangeårig innsats som underviser, veileder, forskningsleder, instituttleder og styrerepresentant.
Med finansiering frå EU skal Arnald Puy frå Senter for vitskapsteori ved UiB studere uvissa som påverkar forståinga vår av behovet for kunstig vatning i landbruk.
The special issue of Nordicum-Mediterraneum, 17:5 (2023) contains articles based on lectures that were delivered at the conference "Rationality and Positive Political Roles for Emotions: Solidarity and Benevolence".
Karl Magnus Laundal, Cristian Gebhardt, Kjetil Våge og Arnald Puy har fått finansiering til banebrytende forskningsprosjekter gjennom Det europeiske forskningsrådet ERC.
Julia Marinaccio er tildelt Pris for unge forskere i humanistiske fag. Hun mottar prisen for sin imponerende akademiske merittliste og banebrytende forskning på kinesisk politikk og samfunn.
Professor i kulturvitenskap, Tone Hellesund, får HFs formidlingspris for arbeidet hun har gjort for å synliggjøre forskning om kjønn, seksualitet og skeiv historie, for ulike publikum, og på et utall av arenaer.
Under nyvinninga «Museologifestivalen» fekk kunsthistoriestudentane møte ulike aktørar og problemstillingar frå kunst- og kulturfeltet. Tiltaket mottek fakultetets utdanningspris for 2022.
Det syvende blogginnlegget tilknyttet Scott Bremers feltarbeid i Universitetshagene omhandler en primstav-workshop med gartnere og forskere fra Arboretet i november 2022.