Det humanistiske fakultet

Nyhetsarkiv for Det humanistiske fakultet

Det første tidsskriftet for arabisktalande i Noreg, DER, inkluderer i sitt nyaste nummer ein omsett versjon av UiB-forskar Randi Gressgård sin artikkel om mikroaggresjon: Å stange hodet i veggen.
Linda Eide og Gunnstein Akselberg får Christieprisen 2021 for det langvarige arbeidet med å formidle godt språk og språklege fenomen i norsk. – Vi har lagt så mykje sjel, hovud og hjarte i språksjovet vårt, så no er vi berre veldig stolte og glade, seier dei.
Internasjonal forskergruppe vil avdekke hvordan forhistorisk forflytning faktisk foregikk.
I dette andre blogginnlegget fra Scott Bremers feltarbeid i Universitetshagene skriver han om hvordan skiftende årstider påvirker arbeidet i Arboretet.
Førsteamanuensis ved UiB, Kjetil Rommetveit, har fått støtte frå Noregs Forskingsråd til å studere smittesporing under covid-19 som digital politikk.