Det samfunnsvitenskapelige fakultet

Nyhetsarkiv for Det samfunnsvitenskapelige fakultet

I forbindelse med lanseringen av boken "We Make Our Own History: Marxism and Social Movements in the Twilight of Neoliberalism", er forfatterne Alf G. Nilsen og Laurence Cox intervjuet i På Høyden.
Vi gratulerer Magne Mogstad med professorat ved University of Chicago og med 2015 Sloan Research Fellowship!
Stipendiat Trygve Svensson er fast gjest i P1 Kveldsåpent sin formidlingsskole
Flere vil på utveksling og flere vil til Europa. Det er de tydeligste hovedtrekkene etter utvekslingsopptaket som hadde frist 1. februar.
Media identifiserer ofte ikkje høgreekstrem vald som terrorisme, seier førsteamanuensis ved Institutt for samanliknande politikk, Jan Oskar Engene. Og media påverkar terrorstatistikken.
Professor Jens Kjeldsen kommenterer vinneren av World Press Photo Awards 2014
Gidske Leknæs Andersen er ansatt som ny førsteamanuensis ved Institutt for geografi. Hun skal blant annet viderutvikle undervisningen innen GIS, fjernmåling og kartografi.
Professor Lise Widding Isaksen og forsker Mariya Bikova med et nytt prosjekt om voksne kvinner fra tidligere Jugoslavia i Norge
Forskartalentet Katrine Vellesen Løken (31) kan titulere seg med å vere Noregs yngste kvinnelege økonomiprofessor nokonsinne.
I ein ny artikkel syner Michaël Tatham at folkerike regionar med godt utbygde overnasjonale nettverk i EU har større påverknadskraft i unionen enn mindre regionar. Det syner seg òg at dette er indirekte påverka av graden av desentralisering.
Institutt for geografi bidrar med fire spennande foredrag på Fagleg-pedagogisk dag ved UiB 2015, tre i geografi og eitt i systemdynamikk.
Professor ved Sosiologisk institutt, Sigmund Grønmo, har blitt utnevnt til æresprofessor ved Charles Darwin University (CDU) i Australia.
Bachelorprogrammet i geografi er blant de programmene som får best tilbakemelding fra UiB-studentene i Studiebarometeret.
I studiebarometeret for 2014 får både bachelor- og masterprogramma i samanliknande politikk svært gode tilbakemeldingar frå studentane, med høvesvis 4,3 og 4,4 poeng av 5 mulege.
Sist ukes valg i Hellas har skapt en ny bølge av håp om at det finnes er alternativ til det rådende nyliberale hegemoni. I en ny artikkel i magasinet Ceasfire vurderer Laurence Cox og Alf Gunvald Nilsen mulighetene for liknende endinger andre steder i Eurpoa.