Institutt for geovitenskap

Nyhetsarkiv for Institutt for geovitenskap

Studenter og ansatte kan se fram til bedre fasiliteter når store rehabiliteringsprosjekter fullføres neste år.
Han har stått på for faget, UiB, ansatte og studenter gjennom flere tiår, men nå venter nye utfordringer for Rein Aasland.
Meir forskingsformidling frå naturvitskap når Jens Helleland Ådnanes flytter frå Kommunikasjonsavdelinga til MatNat-fakultetet.
Institutt for geovitenskap har studenter, teknikere og forskere på tokt over hele verden, men har hittil ikke opplevd alvorlige hendelser.
GEO-forskere fikk finansiering både fra årets FRINATEK- og Polarprog-tildeling
14 forskningsprosjekter under MatNat-fakultetet og Uni Research får støtte fra Forskningsrådet.
Bruk grind.no på mobilen neste gang du er ute på tur. Møt redaktørene bak kunnskapsportalen.
Kerim Nisancioglu bruker egne erfaringer fra Grønlandsisen og samarbeider med ismusiker for å fortelle om klimaendringer.
Med industrien og forvaltningen i salen, forklarte masterkandidat Maria Marvik hvorfor grunnforskning er avgjørende for å lykkes.
De minst utforska stedene på jordkloden skal undersøkes av UiBs nye forskningssenter.