Det humanistiske fakultet

Nyhetsarkiv for Det humanistiske fakultet

Gil Sagi (Haifa University) besøker FOF i perioden 2. oktober til 14. oktober.
Senter for kvinne- og kjønnsforskning (SKOK) husar no ei gruppe internasjonale PhD-studentar i kjønnsstudier frå institusjonar i Sverige, Ungarn og Sør-Afrika.
Fra sene kvelder i godt selskap på Hulen og lange ettermiddager i kantinen på Sydneshaugen til kommunikasjonssjef for Sykkel-VM 2017. Toril Berle Schalck har lært mye og bruker kunnskapen sin til å takle en hektisk hverdag som kommunikasjonssjef for Sykkel-VM i Bergen.
Archaeologist Magnus M. Haaland received the award at peer-reviewed conference in Newcastle.
Professor Harm G. Schröter hedret for godt internasjonalt samarbeid.
Redaktører: Siri Skjold Lexau, professor i kunsthistorie ved LLE og Evgeny Khodakovsky, professor I kunsthistorie ved Statsuniversitetet i St. Petersburg.
Her kan du få innblikk i det første feltarbeidet til sosialantropolog og prosjektleder Christine M. Jacobsen i forbindelse med WAIT-prosjektet.