Det samfunnsvitenskapelige fakultet

Nyhetsarkiv for Det samfunnsvitenskapelige fakultet

Etter åtte år som rektor, er Sigmund Grønmo no tilbake ved Det samfunnsvitskaplege fakultet. I haust underviser han i metode: - Det er kjempefint å vera tilbake.
Eit nytt masteremne vart denne hausten lansert på Institutt for geografi. Det heiter GEO007 Walk a Fjell.
Quiz, rebusløp, forelesninger og boller stod på programmet da instituttene ved Det samfunnsvitenskapelige fakultet arrangerte fagdag for de nye studentene fredag 16. august.
Stat og styring refererar frå årets Statsviterkonferanse med innlegg frå Per Lægreid og Kristin Rubecksen.
Dr HUSSEIN ALI AGRAMA University of Colorado 30.8.2013 13.15 Seminar room 843, 8th floor,Fosswinckelsgt. 6
Open lecture with Assistant Professor Ruth Mas University of Colorado 29 August 13:15 - 14:45
Open lecture with Associate Professor Hussein Ali Agrama University of Chicago Bergen Resource Centre for International Development, Jekteviksbakken 31 28 August 10:30 - 12:00
Market, Culture, and Micro-Business in Insular Southeast Asia