Det samfunnsvitenskapelige fakultet

Nyhetsarkiv for Det samfunnsvitenskapelige fakultet

Håvard Haarstad meiner forskarar må gi alt for å endre samfunnet i rett retning. Sjølv hamna han i arresten i New York i forsøket på å redde verda.
Klimaomstillingssenteret CET tyvstartet like godt Beyond Oil - konferansen ved å okkupere en hel togvogn på toget fra Oslo til Bergen.
UIB og Digsscore vann konkurransen om å få ta over den nasjonale koordinatorrolla for European Social Survey.
Forskingsmiljøet og medieaktørene på MCB vil etablere et senter der man utvikler ansvarlig medieteknologi for fremtiden. – Når robotene inntar redaksjonene er det et skrikende behov for å ivareta forhold som etikk og personvern, sier senterlederen.
Det passar godt at Nobelprisen i økonomi i år går til forsking på global fattigdom! I dag har nemleg vi og International Science Coucil signert ein avtale om å etablere GRIP, eit globalt forskingsprogram om ulikheit.
Studentar og tilsette ved dei statsvitskaplege faga får møte si store stjerne når Pippa Norris no er i Bergen for å ta mot tittelen som æresdoktor. Den britiske professoren har vore på pensum i fleire generasjonar, og ho er mellom dei aller mest siterte.