Det samfunnsvitenskapelige fakultet

Nyhetsarkiv for Det samfunnsvitenskapelige fakultet

Det ble i dag vedtatt i SV-fakultets styre å tildele status som merittert underviser til professorene Astrid Gynnild, Jens Kjeldsen, Frode Meland og Lise Rakner. Meritteringen gis til undervisere som i spesielt høy grad bidrar til å heve kvaliteten på undervisningen ved fakultetet.
David Carroll saksøkte Cambridge Analytica og vann. No kjem professoren som fekk Facebook til å vakle til MCB Future Week i Bergen. Han ber nordmenn om å vakne.
Likevel er nordmenn på verdenstoppen i å betale for nettnyheter, viser ny undersøkelse.
Gratulerer til dei vel 400 bachelorstudentane og nær 200 masterstudentane som har blitt ekte samfunnsvitarar! Alle har fullført graden sin ved SV-fakultetet høsten 2018 og våren 2019!