Det medisinske fakultet

Nyhetsarkiv for Det medisinske fakultet

Salen summa fem minutt før allmøtet om framtidas fakultet starta. Kommande endringar ved Det medisinsk-odontologiske fakultet ved UiB hadde fått fleire hundre til å møte opp.
Du har sikkert høyrt snakk om «Framtidas fakultet», men veit du kva det eigentleg inneber? Måndag 30. januar kan du få vite meir, då inviterer dekanen til allmøte.
Forskerskolen i klinisk medisin ønskjer med dette hjerteleg velkommen til den årlege mønstringa av Forskningspresentasjonar, som blir arrangert 23.-27.januar 2012. Forskarar med tilknyting til dei tre kliniske institutta Institutt for indremedisin, Institutt for kirurgiske fag og Institutt for klinisk medisin skal vise fram sine forskningspresentasjonar som er holdt på kongressar og møter i... Les mer
Ny instituttleder, disputas og søknadsfrister
Nye funn om KOLS, fedme og Omega 3. Det er tid for å informere om kva forskarane på Det medisinsk-odontologiske fakultet jobbar med. På måndag går startskotet.
I begynnelsen av desember fikk hun et fornemt brev med monogram i posten. Fredag 6.januar var den unge AIDS-forskeren Marte Jürgensen på fest med kronprins Haakon og kronprinsesse Mette-Marit.
For tidlig fødte har opp til fem ganger høyere risiko for å få ADHD som voksne enn andre. Forskere finner også sammenheng mellom voksen-ADHD og hareskår, og hvis mor har epilepsi.