Det medisinske fakultet

Nyhetsarkiv for Det medisinske fakultet

Øremerkede og åpne stillinger. Søknadsfrist 10. september.
Nyreforskningsgruppen ansetter Heidrun Vethe som tekniker på proteomikkprosjektet.
Laurdag 15. september arrangerer Senter for farmasi fagleg og sosialt gjensynstreff for tidlegare farmasistudentar.
Instituttleiar Anne Nordrehaug Åstrøm ved IKO, UiB har vunne “ IADR’s Distinguished Scientist Award in Behavioral, Epidemiological and Health services research” for 2012.
Svangerskapsforgifting kan føre til redusert fostervekst og for tidleg fødsel. No har forskarar ved UiB funne at ei spesiell aminosyre kan spele inn ved svangerskapsforgifting, og då særskilt blant dei gravide som er overvektige.
15. august 2012 opnar det nye Odontologibygget i Bergen. Det blir eit signalbygg som skal komme studentar, tilsette og publikum til gode.