Det medisinske fakultet

Nyhetsarkiv for Det medisinske fakultet

Arbeidet med Framtidas fakultet er i full gang. Vi slo av ein prat med ein av dei sentrale personane i arbeidet, leiar av Arbeidsgruppe 1, professor Eva Gerdts ved Institutt for indremedisin.
4. mai åpner kjernefasiliteten for metabolomikk. For de som jobber med ørsmå molekyler.
Sidan farmasistudiet vart oppretta i Bergen i 2003 har førsteårsstudentane kvar vår fått tilbodet om å delta på ein studietur i regi av Senter for farmasi. Studieturen er meint å gje eit innblikk i ulike aspekt ved farmasifaget og profesjonen.
Forskningsgruppe for Arbeids- og miljømedisin ved ISF har nå startet på et prosjekt til 13 millioner kroner for å kartlegge støy og helse på 52 marinefartøy.
Professor Thorkild Tylleskär og PhD-student Marte Jürgensen skal begge delta med innlegg på årets Christiekonferanse som finner sted i Grieghallen den 25. april.
I mars arrangerte KGJebsen Senter for forskning på nevropsykiatriske lidelser et minisymposium for sine forskningsgrupper.