Det medisinske fakultet

Nyhetsarkiv for Det medisinske fakultet

Line Jansrud har levd ti dager på kun sjokolade, blåst ballonger av både griselunger og urinblære, og gjort alt for å holde seg våken i 72 timer, men det er først når hun hører en lege kommunisere godt med pasienten sin at hun får hun frysninger.
En studie av arbeidslivstilknytning blant personer med Multippel Sklerose (MS) som utgår fra Nasjonal Kompetansetjeneste for Multippel Sklerose, ble publisert i tidsskriftet PLOS ONE i juli 2014.
Vi takkar for vel gjennomført studieår og gler oss til å møte nye og eksisterande studentar til hausten!
Stipendiat Lillan Mo Andreassen har undersøkt legemiddelbruk og blodsukkerkontroll hjå sjukeheimspasientar med diabetes, og fann svært låge blodsukkerverdiar hjå fleire av pasientane.
Ved Senter for internasjonal helse, Institutt for global helse og samfunnsmedisin, er det ledig ei mellombels stilling som stipendiat (100 %) for ein periode på 3 år.