Det medisinske fakultet

Nyhetsarkiv for Det medisinske fakultet

Sist fredag var det avslutning med kull 2 i YLF-programmet, Yngre Forskingsleiarar. Og det var ein nøgd gjeng som samlast!
Den siste utlysningen innen EUs 7. rammeprogram, er også den største noen sinne. Kjenn din besøkelsestid!
Fakultetsstyret vedtok fredag at Det medisinsk-odontologiske fakultet (MOF) skal redusere talet på institutt frå åtte til fem. Saka skal endeleg opp i UiB-styret 27. september.
Mangel på ferskt blod er eit livstrugande problem for soldatar i strid. No jobbar forskarar ved UiB saman med Forsvaret for å redde liv.
Arbeidet med Framtidas fakultet går framover. Vi slo av ein prat med dekan Nina Langeland for å få siste nytt.
Årets forskningspriser ble delt ut i fakultetsstyremøte 13. juni. En komitè fra Forskningsutvalget har nøye vurdert flere nominerte kandidater, og kommet frem til fire verdige vinnere.
Søren Falch og Øienlege Sigurd Falchs juniorpriser gikk til Hrvoje Miletic og Øivind Torkildsen.
Torbjørn Ø Pedersen og Zhe Xing mottok begge priser på den tredje internasjonele WITE konferansen som ble avholdt i Wuerzburg Tyskland den 23 -25 mai.