Det medisinske fakultet

Nyhetsarkiv for Det medisinske fakultet

Stipendiaten stakk av med sigeren i den nasjonale finalen av Forsking grand prix med sin presentasjon av forsking på hjerneaktivitet hos ekstremt premature born.
Dette er et supplement til trening i modeller og på slaktehuspreparater slik at helsepersonell skal gi pasienter den beste behandling. Grisen er i narkose hele tiden. Når grisen er død brukes huden til trening i å sy sårskader. Slik utnytter vi grisen best mulig og bidrar til å bruk av færre dyr.
Kreftforeininga inviterer til nominasjon av kandidatar til Kong Olav V sin kreftforskingspris for 2014.
Det var høg aktivitet og god stemning kring stasjonane frå Det medisinsk-odontologiske fakultet på Forskingstorget.
Laurdag 21. september inviterer Forskingsdagane i Bergen 2013 til Forskingstorg på Festplassen. Fakultetet er representert med to av stasjonane, der du både kan møte verdas farlegaste dyr og delta i jakta på kreften.
På fire minutt kvar skal stipendiatane Henriette Christie Ertsås og Nils Petter Oveland formidle sine forskingsprosjekt med engasjement og overtyding, i konkurranse med åtte andre unge bergensforskarar.
24. september arrangerar Unikard og Ablemagic eit mediekurs i Bergen, skreddarsydd for deg som vil lære meir om formidling av di eiga forsking.
«Det har jeg aldri prøvd før så det klarer jeg sikkert» sa Pippi, og det er nettopp det de to nye forskerlinjestudentene i odontologi gjør når de nå kaster seg ut i ukjent farvann i sitt forsknings år.
UNIKARD er en nasjonal satsning på hjerte- og karforskning.
30. september går fristen ut for søknader om midlar til Det regionale samarbeidsorganet for perioden 2014-2016.
Torleif Lunde deltar i år på Forskningstorget med stasjonen "Verdens farligste dyr" - som ikke er en løve eller krokodille, men malariamyggen.