Nyhetsarkiv for Aktuelt

Roboter i verdenshavene, på sykehusene, i klasserommet, i rettsalen og på jobbintervju. Christiekonferansen 2019 tok for seg muligheter og risikoer knyttet til robotiseringen av samfunnet.
Vil du ha alle dine monitorar og skjermar med deg inni brillene? Studentar på bachelorstudiet i medie- og interaksjonsdesign utviklar prototypar som mediefolk vil få god bruk for.
- Jeg er ganske stum over å få en slik pris, sa Jan Einar Greve. Han fikk prisen for med sin lange og mangfoldige innsats for å styrke samarbeidet mellom forskning og næringsliv.
Samfunnsfaga er i vinden, og dette viser igjen på søkjartala til SV-fakultetet. Både medie- og IKT-fag, og fag som geografi, antropologi og sosiologi har fått fleire søkjarar.
Hvordan påvirkes byutvikling av enklaver som oppstår som egne byer i en by? Og hva betyr disse enklavedannelsene for muligheten til å skape en levelig og bærekraftig by for alle dens innbyggere? Dette er et sentralt tema i det nye og banebrytende forskningsprosjektet Urban Enclaving Futures.
Christian Jørgensen (UiB) og Pernille Bronken Eidesen (UNIS) får status som framifrå undervisarar.
Forskarar veit lite om kva som skapar dei djupe jordskjelva, som oppstår så djupt som 670 kilometer under jordskorpa. Ein ny vitskapleg artikkel gjev oss ei djupare forståing av jordskjelva.
Universitetet i Bergen er blitt rangert som nummer 53 i den første THE University Impact Rankings, basert på Bærekraftsmålene, og er det eneste universitetet i Norge som er blitt vurdert i denne nye innovative rangeringen.
Ved å dykke ned i til no ukjende loggar, telefonutskrifter og internrapportar avslører UiB- forskaren kvifor politiet brukte så lang tid på å kome seg til Utøya. Renå hevdar manglande opplæring og struktur kan ha kosta mange ungdomar livet under terroren 22. juli 2011.