Nyhetsarkiv for Aktuelt

På ein stor konferanse om hav, framtid og berekraft i New York neste veke vil Universitetet i Bergen leggje fram konkrete forslag for å møte FN sine berekraftsmål.
Mer enn ett tusen millioner tonn av små fisk og andre smådyr flytter seg opp til en kilometer opp og ned i havet – hvert døgn. En artikkel i Science Advances avslører grunnene.
Zoolog Terje Lislevand ved UiB forteller at det var fantastisk å være vitne til alt det positive engasjementet «plasthvalen» utløste, og det enorme fokuset den skapte rundt et så viktig globalt miljøproblem som plastforurensing er.
Henriette Linge og fire andre undervisere får statusen Fremragende underviser. Som første utdanningsinstitusjon i Norge innfører Universitetet i Bergen meritteringsordningen.
Ein stor dag for norsk marin forsking, meiner klima- og miljøminister Vidar Helgesen då han opna K.G Jebsen-senter for dyphavsforskning.
Rolf Birger Pedersen og K.G. Jebsen-Senter for dyphavsforsking sin største ambisjon er å utforske havdjupet under polarisen, der ingen tidlegare har vore. Skal kappløpet vinnast må statlege midlar til.
Statsminister Erna Solberg åpnet i dag Vestfløyen i Geofysen, bygget som skal samlokalisere klimaforskerne i Bergen. Klimaforskning ved Bjerknessenteret og UiB er i verdensklassen, mener Solberg.
Representantene for det tidlige LHBT-Norge minnes en litt annen hverdag: – Tenk, samme kjønn danser sammen og jeg ser det!
Plastilina-åmer plassert rundt heile verda avslører kvar det er størst og minst sjanse for å verta eten. UiB-forskar Vigdis Vandvik var med i felten, og er medforfattar på ein artikkel som no er publisert i det vitskaplege tidsskriftet Science.
Professor Hakan G. Sicakkan ønsker å styrke forskningen på migrasjon og transnasjonalitet i Bergen som en del av satsingsområdet Globale Samfunnsutfordringer i UiBs strategi for 2016-22.
Det samfunnsvitenskapelige fakultet vil bidra sterkt innenfor alle de tre pilarene som utgjør satsingsområdet globale samfunnsutfordringer: Global helse, ulikhet og migrasjon.
Regjeringa og kunnskapsministeren gir 30 millionar kroner til rehabilitering av Geofysen. Dermed ligg alt til rette for at bygget vert etablert som hjørnesteinen i UiB si klimaklynge, og kan samle klimaforskingsmiljøa i Bergen.
Gamle dokument frå tilbake til 800-talet, syner store endringar i når kirsebærtrea i Kyoto blomstrar. - Ingen naturleg klimavariasjon, seier UiB-forskar.