Nyhetsarkiv for Aktuelt

Forskere ser på hvordan media bruker språket for å konstruere og formidle forestillinger om fattigdom.
Professor Rolf Bjerkvig ved Universitetet i Bergen (UiB) er tildelt Kong Olav Vs kreftforskingspris 2015.
Rektoratet ved Universitetet i Bergen ønsker å styrke universitetsledelsen med en viserektor for tverrfaglig virksomhet og store satsinger. Professor Robert Bjerknes er utpekt som ny viserektor for dette området.
Å lage fornybar plast av mikroalger og utvikle superalger for å binde CO2, er målet for eit nytt forskingsprosjekt leia frå UiB.
Naturhistorisk museum må forbli stengt på ubestemt tid etter at regjeringen ikke fant rom til å finansiere fullføringen av Museumsprosjektet i revidert budsjett.
Forskarar ved Universitetet i Bergen (UiB) har for fyrste gong skildra strukturen og stabiliteten i eit protein som er involvert i ei rekkje sjukdomar knytt til kognitiv svikt, inkludert Alzheimer, avhengigheit og nevropsykiatriske lidingar.
– Ei ryddig og god avtale som regulerer betingelsene for oppdragsprosjekter mellom Statoil og Universitetet i Bergen, seier rektor Dag Rune Olsen.
UiB-psykologer kurerer tvangslidelser på fire dager. Utenlandske psykologer ser nå til Bergen for å hjelpe sine pasienter.
Å bu i byen er godt for miljøet, seier samfunnsgeograf Håvard Haarstad. Han meiner timinuttersbyen er løysinga.
Matpapiret og drikkeflaska, kaffikoppen og muffinsforma har ein ting til felles: Dei inneheld miljøgifter som lek inn i kroppen din.
Korleis kan dei som lir av Sjögrens syndrom få riktig diagnose og betre behandling? Dette vert sentrale spørsmål på det trettande internasjonale symposiet om Sjögrens syndrom i Bergen.