Nyhetsarkiv for Aktuelt

Den anerkjente amerikanske sosiologen Arthur L. Stinchcombe er blitt utnevnt til æresdoktor ved Universitetet i Bergen.
I august 2017 åpner seks nye studieprogrammer i Media City Bergen. Søknadsfrist: 15. april 2017!
– De humanistiske fagene er en uutnyttet ressurs, sier kunnskapsminister Torbjørn Røe Isaksen. Han presenterte nylig regjeringens plan for at samfunnet og arbeidslivet skal se nytten av fagene.
Kunnskapsminister Torbjørn Røe Isaksen presenterer de viktigste punktene i den kommende humaniorameldingen til Stortinget under et symposium i Oslo onsdag.
Hun kaller seg selv en debattglad gynekolog og ble i 2016 kåret til årets debattant i BT. For Agnethe Lund var det terapi å skrive da følelsen av å bli fremstilt feilaktig kokte i henne. Hennes råd til andre alumner er derfor å kaste seg ut i det hvis man brenner inne med et budskap.
Professor emeritus John Birks skal leia prosjektet HOPE, som skal finne ut kva påverknad forhistoriske menneske kan ha hatt på jorda. Prosjektet vert gjort mogeleg ved hjelp av det prestisjefylte ERC Advanced Grant frå EU.
For andre år på rad rangeres sosialantropologi-faget ved Universitetet i Bergen på topp 100 i den prestisjefylte QS by Subject-rangeringen.
Ho vert skildra som ein glødande formidlar, som kan gjere kompleks vitskap tilgjengeleg og aktuell for folk flest. Kikki Kleiven får Meltzerfondet sin pris for framifrå forskingsformidling.
Sjølv om det er fleire kvinner i faste vitskaplege stillingar ved fakultetet no enn tidlegare, vil ein med dagens utvikling nå målet om kjønnsbalanse lenge etter 2050. Dekan Helge K. Dahle vil gjere noko med den skeive kjønnsbalansen.
Hallvard Moe har vært den eneste forskeren i mediemangfoldsutvalget, som i dag leverte sin utredning til kulturministeren.
- Dette betyr utrolig mye. Det er kjekt å bli anerkjent for det arbeidet en har gjort, sier prisvinner Annelin Eriksen.