Det medisinske fakultet

Nyhetsarkiv for Det medisinske fakultet

Mai-utgaven av tannløst og fast er nå lagt ut. Mai-utgaven inneholder blant annet informasjon om hvem som har fått fakultetets studiekvalitetspris for 2010
Høsten 2010 er det oppstart for forskerlinje ved odontologistudiet. Det medisinsk-odontologiske fakultet har siden 2002 hatt forskerlinjen for medisinstudentene – nå er det også odontologistudentene sin tur.
En inngang til en bredere forståelse av menneskesinnet og våre egenskaper og adferd?
Hva har Sandra Bullock, Demi Moore og Jennifer Aniston til felles med studenter ved Institutt for indremedisin?
Tall fra Samordna Opptak (SO) viser en nedgang i antall søkere til helsefagene både nasjonalt og på UiB, men bachelor i tannpleie har økte søkertall.