Det medisinske fakultet

Nyhetsarkiv for Det medisinske fakultet

Tannløst og fast for november er nå ute, og inneholder informasjon om Fremtidens fakultet, søknadfrister og Kompetansesenter Vest.
Senter for farmasi stilte sterkt med både studentar og tilsette på årets Farmasidagar 7.-9. november. Fleire av deltakarane la merke til studentane frå Bergen, som blei rosa for sin innsats og sitt engasjement for faget.
Forskingsrådet har utpeika to forskingsmiljø ved Det medisinsk-odontologiske fakultet til Senter for fremragende forskning (SFF) frå 2013.
Noen kan ha en medfødt genetisk disposisjon for å utvikle muskelsmerter under langvarig stress
Lyst til å få med deg mer av BIFF? Senter for Farmasi viser i samarbeid med BIFF dokumentaren OFFLABEL på Bygg for Biologiske Basalfag!